.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:مردمی‌سازی حل مشکلات از سیاست‌های کلی دولت سیزدهم است
استاندار مازندران گفت: مردمی‌سازی حل مشکلات مردم یکی از سیاست‌های کلی دولت سیزدهم است که انشاالله بتوانیم با کمک مردم مشکلات را حل کنیم.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز در سفر به شهرستان جویبار که با حضور ۵۰ تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان صورت گرفت با حضور در گلزار شهدای شهرستان جویبار، اظهار کرد: این پنجمین سفر شهرستانی در استان بوده که امروز برنامه‌های متنوعی را در این شهرستان در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از مدیران را به روستاهای شهرستان اعزام کردیم، افزود: همچنین جلسات متنوعی را در شهرستان داریم.

استاندار مازندران بیان کرد: از قبل هم بررسی‌هایی انجام شد که فرماندار و امام جمعه شهرستان مسائلی را اعلام کردند که امیدواریم امروز در بررسی‌های دقیقی که از وضعیت شهرستان داریم و مسائل و مشکلاتی که مردم در این شهرستان دارند را بتوانیم با خوب شنیدن صدای مردم و ارائه راه‌حل برای مشکلات مردم رفع کنیم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه واقعا به‌دنبال حل مسایل مردم براساس سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم هستیم، تصریح کرد: صرفا به دنبال این نیستیم مسائل را بشنویم، بلکه به دنبال این هستیم بتوانیم با کمک مردم، در راستای حل مشکلات مردم فعال باشیم.

وی یادآور شد: مردمی‌سازی حل مشکلات مردم یکی از سیاست‌های کلی دولت سیزدهم است که انشاالله بتوانیم با کمک مردم مشکلات را حل کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جویبار، شهرستان بزرگی در استان مازندران است، بیان کرد: این شهرستان نام‌آوران جهانی دارد و توانسته بارها و بارها نام‌آوران در عرصه مسابقات کشتی پرچم مبارک جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اهتزاز درآوردند به همین دلیل جویبار، شهرستان ویژه‌ای است‌.

حسینی‌پور بیان کرد: در طول دفاع مقدس هم نام‌آوران این شهرستان در دفاع مقدس توانستند شهرستان جویبار را در مازندران معرفی کنند، بنابراین مسوولیت خاص و ویژه‌ای در این زمینه داریم که امیدواریم نتایج این سفر برای مردم ملموس باشد./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.